دستگاه های پوز فروشگاهی

دستگاه های پوز فروشگاهی

معرفی و بررسی دستگاه های پوز فروشگاهی
دستگاه های پوز فروشگاهی

دستگاه های پوز فروشگاهی

معرفی و بررسی دستگاه های پوز فروشگاهی

کاربرد و مزایای استفاده از سیستم بارکد

بدون تردید استقبالی که درکشورهای پیشرفته از بارکد شده است را می توان با مراجعه به اجناس و کالاهای آنها دریافت. ولی دامنه کاربرد بارکد به اینجا ختم نمی گردد. سیستم بارکد دارای موارد استفاده بیشماری در مراکز اداری ، صنعتی و مالی بوده که ذیلاً به چند نمونه از این موارد اشاره میشود .


 

 

ـ سیستمهای فروش


در سیستمهای فروش ، نصب بارکد برروی کالاها و استفاده از آن برای انتقال اطلاعات کالاهای فروخته شده به کامپیوتر گامی بسیار موثر در سرعت بخشیدن به امر فروش و بالا بردن میزان کنترل و دقت در محاسبات و عملیات می باشد زیرا خطاهای ناشی از فاکتورهای انسانی حذف میگردند.



ـ انبارها


درانبارها با استفاده از بارکد، شناسایی کالاها بسیار ساده شده و نیاز به متخصصین فنی انبار را کاهش میدهد. همچنین در پایان دوره نیز عملیات انبارگردانی به سهولت وبا سرعت انجام می شود. در ضمن اطلاعات موجودی کالا و موقعیت قرارگیری ومشخصات آنها همیشه دردسترس است و صدور قبوض انبارو تهیه گزارشات مورد نیاز منجمله زمان سفارش مجدد برای هر قلم کالا به راحتی از طریق کامپیوتر صورت میگیرد .



ـ خطوط تولید


درخطوط تولید کارخانجات صنعتی ازاین تکنولوژی جهت ثبت اطلاعات مختلفی نظیر مشخصات تولید، مشخصات مواد مصرفی ، کنترل کیفی ، زمان سنجی ، نوع تولید و کنترل کارکنان تولیدی و ارائه آمارهای تولیدی استفاده می شود .



ـ کنترل تردد افراد


برای حفظ امنیت و کنترل تردد افراد ،کلیه کارمندان با در دست داشتن کارتهایی که حاوی اطلاعات به شکل بارکد است می توانند درهای مخصوص را بازکرده و وارد یا خارج شوند. در ضمن استفاده از دستگاهها و تجهیزات حساس وگرانقیمت که همواره درمعرض استفادههای نادرست و نابجا بوده اند را میتوان کنتـرل نمود و قابلیت تعریف پرسنـل و حدود دسترســی هرکدام به دستگاههای مختلف را تعیین کرد و گزارشات متنوع از کارکرد دستگاهها و افراد داشت ( کنترل دسترسی )



ـ حضوروغیاب


کارتهای شناسایی کارمندان به بارکد مجهز شده و با استفاده از ساعت حضور وغیاب کامپیوتری ، اطلاعات مربوط به ساعات ورود و خروج کارمندان بدون خطا و صرف وقت و هزینه زیاد به کامپیوترها وارد شده ودر پایان ماه لیستهای حقوق بدون فوت وقت وبا دقت صددرصد جهت پرداخت حقوق آماده هستند .


جهت بازدید از محصولات ما و همچنین اطلاع از قیمت و خرید آن به وبسایت فروشگاهی ما مراجعه کرده.

sadrpos.ir

تلفن تماس: 09122506348

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.