دستگاه های پوز فروشگاهی

دستگاه های پوز فروشگاهی

معرفی و بررسی دستگاه های پوز فروشگاهی
دستگاه های پوز فروشگاهی

دستگاه های پوز فروشگاهی

معرفی و بررسی دستگاه های پوز فروشگاهی

قابلیت های نرم افزاری پوز های فروشگاهی


امروزه استفاده از صندق های فروشگاهی (دستگاه پوز ) در فروشگاه ها بسیار رایج شده به صورتیکه تمام فروشگاه های بزرگ از این سیستم ها استفاده میکنند.


 

 

صندق های فروش هرکدام دارای نرم افزار هایی فروش هستند که عمده ی قابلیت این سیستم های فروش مربوط به این نرم افزار ها است.

از جمله قابلیت نرم افزار های فروش می توان به صورت کلی به موارد زیر اشاره کرد


-حسابداری

 -خرید و فروش و انبارداری 

-چک و خزانه داری

-گزارشات


اکنون به بررسی کوتاهی از هرکدام از قابلیت های بالا می پردازیم


  • حسابداری: صندوق های فروشگاهی با فروش کالا و اطلاعات انباری کالا صورت هایی مالی را تهیه می کند که این امر بسیار کاربردی و موجب سریع خدمات مالی فروش است. این سیستم ها قابلیت حسابداری یک پارچه را دارا می باشند و از امکان تعریف تعداد نامحدود حساب های تفصیلی در دسته بندیهای مختلف مشتریان، فروشندگان، بانک ها، هزینه ها، درآمدها، صندوق، اسناد پرداختی و دریافتی برخوردار می باشند. این سیستم ها امکان صدور اسناد افتتاحیه و اختتامیه را به صورت هوشمند دارند. همچین قابلیت های مختلف دیگری نیز دارند که بر اساس نوع نرم افزار ان ها تعریف شده می باشد
  • خرید و فروش انبار داری: این سیستم ها کمک شایانی به انبار داری کرده اند به این صورت که در این سیستم ها عملیات مالی و انبار به صورت اتوماتیک بوده و با صدور فاکتور ثبت انبار و اسناد انجام می شود.و همچنین قابلیت استفاده از از بارکد خوان ( ایران کد و بارکد) و ثبت اتوماتیک کاردکس انبار ( مقداری و مبلغی ) با دو واحد شمارش را دارند.
  • چک و خزانه داری: این سیستم ها یک پارچگی مناسبی برای استفاده از پرداخت و دریافت وجه به صورت حواله و نقدی را دارا می باشند که از جمله قابلیت های ان ثبت اتوماتیک سند دریافت و پرداخت های نقدی و دریافت و ارسال حواله های بانکی و کنترل اتوماتیک چک و تعریف دسته چک وصدور سند دریافت و پرداخت وامکان واگذاری، عودت، خرج کردن و … چک های دریافتی و پرداختی می باشد . درواقع دستگاه های پوز کمک بسیار شایانی در سیستم خزانه داری می کنند به ان سهولت میبخشند.
  • گزارشات: یکی از از بخش های مهم و پرکاربرد سیستم های فروش گزارشات آن است . این سیستم ها امکان گزارش از گردش کلیه حسابها و گزارش از ارتیکل اسناد همچنین گزارش حجم خرید و فروش ماهانه و روزانه و بر اساس کالا را دارند از جمله قابلیت های دیگر ان ها  می توان به لیست مانده و گردش موجودی ها در انبار ، گزارشات جامع از دفتر و تهیه گزارش از کلیه چک های پاس شده و نشده اشاره کرد.

 

جهت بازدید از محصولات ما و همچنین اطلاع از قیمت و خرید آن به وبسایت فروشگاهی ما مراجعه کرده.

sadrpos.ir

تلفن تماس: 09122506348

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.